Pokaż kategorie

Smary

Przełącz widok:

Zastosowanie:

Biały smar w spray'u CARAMBA jest smarem wszechstronnego stosowania do smarowania i zabezpieczenia antykorozyjnego mocno obciążonych części. Jest jasnym środkiem przeznaczonym do dźwigni, kół zębatych, rolek, zawiasów, łożysk kulowych, łańcuchów napędowych pojazdów jednośladowych itp.

Zalety produktu:

  • Biały smar w
  • ...
  • Smary Lubriten EP  przeznaczone są do smarowania łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach, tj. gdy C*/P*<7 dla łożysk obciążonych głównie promieniowo  i  gdy  C/P <16  dla łożysk  obciążonych  głównie  osiowo,  a także,  gdy w pracy łożysk mniej obciążonych występuje obciążenie
  • ...
  • Smary Lubriten EP  przeznaczone są do smarowania łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach, tj. gdy C*/P*<7 dla łożysk obciążonych głównie promieniowo  i  gdy  C/P <16  dla łożysk  obciążonych  głównie  osiowo,  a także,  gdy w pracy łożysk mniej obciążonych występuje obciążenie
  • ...
  • Smary Lubriten EP  przeznaczone są do smarowania łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach, tj. gdy C*/P*<7 dla łożysk obciążonych głównie promieniowo  i  gdy  C/P <16  dla łożysk  obciążonych  głównie  osiowo,  a także,  gdy w pracy łożysk mniej obciążonych występuje obciążenie
  • ...

Jakościowy multispray z dodatkami podnoszącymi sprawność - pułap 3. Wyborny, podręczny spray uniwersalny do ogólnego zastosowania. Optymalny w dozowaniu. Efektywny w działaniu. Najlepszy multispray w swojej klasie cenowej*. Może być natryskiwany oszczędnie a mimo to daje świetną skuteczność! 

Funkcje:

  • Smaruje oraz
  • ...
  • Smaruje, penetruje, izoluje, konserwuje, chroni przed zamarzaniem, uwalnia zastane lub zacinające się części, wypiera wilgoć i wodę, myje, wycisza, startuje mokre silniki, odkleja naklejki, funkcja START GAZ i chłodziwo przy: cięciu i wierceniu. 
  • Wzmocniony multispray z pakietem związkówsmarujących - poziom 4.
  • ...
  • Smar  Linkor N stosowany jest do smarowania lin i łańcuchów Galla w procesie  ich wytwarzania i eksploatacji. Smar Linkor N zabezpiecza liny i łańcuchy przed korozją w czasie składowania, transportu oraz pracy w normalnych i trudnych warunkach klimatycznych, a także w
  • ...
  • Smar  Moliterm 23 stosuje się do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych  oraz in­nych powierzchni trących pracujących w podwyższonych temperaturach do 200°C oraz narażonych  na  wysokie  obciążenia. Smar  jest  odporny  na  działanie  wody. Nie zaleca się go stosować do łożysk napędzanych małym momentem obrotowym oraz do
  • ...
  • Smar Aliten PS przeznaczony jest do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych maszyn i urządzeń pracujących w przemyśle spożywczym w temperaturze od -30°C do 120°C.
  • Smar Aliten PS posiada atest Państwowego Zakładu Higieny dopuszczający ten smar do stosowania w  urządzeniach przemysłu spożywczego.

SKŁAD OGÓLNY:

  • Smar Aliten
  • ...
  • Smar Benterm 2 stosuje się do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych,pracujących  w  zakresie temperatur od 100°C  do 200°C. Smar  może pracować w  łożyskach przy  dostępie wody lub pary  wodnej. Smaru Benterm 2 nie zaleca się stosować do łożysk napędzanych małym momentem 
  • ...
  • Smar Cu 10A stosuje się do smarowania zestyków elektrycznych przełączników kierunkowskazów samochodowych oraz innych zestyków elektrycznych małej mocy, w celu zmniejszenia oporu zestykowego i polepszenia warunków przełączania.

SKŁAD OGÓLNY:

  • Smar Cu 10A otrzymywany jest przez zagęszczenie oleju mineralnego mydłami litowymi. Zawiera dodatki
  • ...

Zastosowanie:

  • Do konserwacji i smarowania: przekładni łańcuchowych w motocyklach, rowerach, oraz innych łańcuchów drabinkowych, otwartych kół zębatych, zębatek, prowadnic, narażonych na działanie wody, pary wodnej, kwasów niestężonych i zasad.

Zalety produktu:

  • Smar do łańcuchów CARAMBA posiada dobre właściwości migracji, jest
  • ...
  • Wysokowydajny, gęsty smar litowy wzmocniony dodatkami przeciwzużyciowymi - poziom 4. Komponenty aktywowane przez tarcie wiążą się z mikrostrukturą współpracujących powierzchni tworząc długotrwały film smarujący.

Obszar smarowania:

  • odkryte (nieosłonięte) przekładnie zębate i ślimakowe, łożyska toczne i ślizgowe
  • grube łańcuchy, prowadnice maszyn, listwy
  • ...
  • Smar Grafitowany przeznaczony jest do smarowania wolnoobrotowych mechanizmów i silnie obciążonych powierzchni trących pracujący w zakresie temperatur od  -20 °C do 60 °C.
  • Smar ten może być stosowany do smarowania piór resorów, gwintów śrub, łańcuchów, otwartych przekładni zębatych oraz przekładni ślimakowych.
  • Nie
  • ...

Smar ochronny Akorin N przeznaczony jest do ochrony czasowej przed korozją atmosferyczną wyrobów metalowych, maszyn i urządzeń, w  tym również łożysk tocznych, w czasie składowania i transportu w normalnych i trudnych warunkach klimatycznych, szczególnie w atmosferze przemysłowej, klimacie morskim oraz klimacie...

Smar ochronny Akorin N przeznaczony jest do ochrony czasowej przed korozją atmosferyczną wyrobów metalowych, maszyn i urządzeń, w  tym również łożysk tocznych, w czasie składowania i transportu w normalnych i trudnych warunkach klimatycznych, szczególnie w atmosferze przemysłowej, klimacie morskim oraz klimacie...

ZASTOSOWANIE:

  • Smar ochronny Akorin N przeznaczony jest do ochrony czasowej przed korozją atmosferyczną wyrobów metalowych, maszyn i urządzeń, w  tym również łożysk tocznych, w czasie składowania i transportu w normalnych i trudnych warunkach klimatycznych, szczególnie w atmosferze przemysłowej, klimacie morskim oraz
  • ...
  • Wzmocniony smar penetrujący z pakietem związków smarujących poziom - 4. Aktywowane związki chemiczne wyrównują powierzchnię metalu tworząc długotrwały film smarujący. Wytrzymały na wysokie obciążenia, ciśnienia, wibracje, wstrząsy i siły odśrodkowe. Zdecydowanie zmniejsza tarcie i zużywanie. Umożliwia przedłużanie okresów między smarowaniem nawet
  • ...
  • Smar STP przeznaczony jest do okresowego smarowania podwozi pojazdów samo­chodowych, sworzni, przegubów  oraz  innych węzłów  tarcia w zakresie tempera­tur od -10 do 60°C.
  • Nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych oraz pompy wodnej.

SKŁAD OGÓLNY:

  • Smar STP produkowany jest na bazie głębokorafinowanego
  • ...
  • Smary ŁT-41 stosuje się do smarowania łożysk tocznych pracujących w normalnych warunkach pracy. Mogą też być używane do łożysk ślizgowych. Są odporne na działanie wody, charakteryzują się dobrymi własnościami przeciwkorozyjnymi.
  • Zakres temperatur pracy smarów ŁT-41 wynosi od -30oC do 120oC.

SKŁAD...

Strony

Jacek Bodanka

Dział handlowy

tel. (34) 39 06 763

 bodanka@semex.pl

Warto wiedzieć